onsdag 7 december 2016

Rizzoli & Isles säsong 4

Skapare: Janet Tamaro
Baserad på: Tess Gerritsens böcker.
Skådespelare: Angie Harmon, Sasha Alexander, Lorraine Braco, Bruce McGill, Lee Thompson Young mfl.
Finns hos: Cdon.com

Cdon.coms beskrivning
Boston's värsta skurkarna tar fram det bästa i Detective Jane Rizzoli och obducenten Maura Isles, som använder sina expertkunskaper och instinkter för att analysera kadaver, sätta dit brottslingar och knäcka fallet. 16 mördande, minnesvärda episoder sätter dessa bästa vänner på prov medan de möter livets förändringar med sin humor och mänsklighet.

Mina åsikter
En alldeles utmärkt fortsättning på serien! Jag såg klart de 16 avsnitten från den här säsongen på fyra dagar! Det var helt omöjligt att sluta kolla! Det är så härligt att se en tv-serie med Rizzoli & Isles, de är smarta, de är kickass och de behöver inte hjälp från någon. Och precis som vanligt så är det mycket skratt när man ser den är serien, men även lite äcklade miner vid vissa av fallen. Ett av fallen löste jag typ inom de första 10 minuterna. Jag bara hade en känsla och jag hade rätt! Men de övriga fallen i den är säsongen var mer mystiska och svårlösta än de tidigare säsongerna kände jag. Men inte nog med det! Det hände även en hel del i karaktärernas privatliv som gjorde så att man satt som fastklistrad vid skärmen även vid de scenerna! Och plottwisten i slutet av säsongen! MAN OH MAN! jag visste förvisso redan om det då jag sett något enstaka avsnitt från säsong 5 när den visades på tv, så jag visste om plottwisten, men ändå! Så bra gjort och ett perfekt ställe att avsluta säsongen! Jag måste köpa säsong 5 så snart som möjligt! Vill verkligen veta vad som händer! För det här är verkligen en alldeles underbar polisserie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...