fredag 2 december 2016

Black friday-serieversionen

Som ni vet var det black friday inte allt för länge sedan och jag beställde inte bara böcker utan jag beställde även filmen Me before you och två säsonger av Rizzoli & Isles, en av mina favoritpolisserier. Som jag rekommenderar väldigt varmt! om ni är intresserade av vad jag tyckte om Me before you så har jag redan sett den på bio och därmed recenserat den, så ni finner min recension av den HÄR! Om ni undrar varför jag köpte säsong 4 och 6 av serien och inte säsong 5 så var det för att säsong 6 gavs ut på dvd för bara några veckor sedan och nypris var 349 kr men i och med black friday rean plus att jag hade 50 kr i rabatt efter att cdon.com tappat sig med en beställning så fick jag alltså säsong 6 för endast 139 kronor. Ett kap jämfört med ursprungspriset! och säsong 4 är den säsong jag skall titta på härnäst, så jag får helt enkelt vänta med att köpa säsong 5 tills i januari, eftersom att jag hellre lade mer pengar på böcker än på att köpa serier.

Länkar till de säsonger jag hittills sett och recenserat:
Rizzoli & Isles säsong 1
Rizzoli & Isles säsong 2
Rizzoli & Isles säsong 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...