tisdag 27 december 2016

Hur gick läsningen? Läs-it-snow | dag 6

På den nästsista dagen på läs-it-snow-utmaningen alltså den 26:e december, gick läsningen helt okej. Jag läste 164 sidor i The Raven boys av Maggie Stiefvater. Mitt mål för den fortsatta läsningen och den sista dagen på läs-it-snow kommer alltså att bli att läsa ut The Raven boys, samt förhoppningsvis att hinna läsa några sidor i Sista brevet från din älskade av Jojo Moyes. Men hur det går med det får ni veta först imorn, då jag kommer att sammanställa min läsning för idag (den 27:e december) samt att jag även kommer att gå igenom huruvida jag klarade av de målen jag försökte uppnå under denna vecka.

Min totala läsning under läs-it-snow 2016
Antalet lästa sidor: 1226


Antalet utlästa böcker: 3 stycken

2 kommentarer:

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...