torsdag 8 december 2016

Spontanutskick från Bokfabriken!

Igår när jag kom hem från jobbet och tittade i brevlådan, så hade jag fått hem ett paket. Vilket visade sig vara ett spontanutskick från Bokfabriken i form av boken Hemligheternas skog, som är bok tre i Warriors-serien. Jag har dock inte läst bok ett och två i serien förut så jag hoppas att det inte gör något? Någon som vet hur det fungerar?

Bokus beskrivning
Grårand riskerar den egna klanens förtroende genom sin kärlek till flodklanskrigaren Silverstråle. Eldhjärta är den enda som vet någonting om deras relation, men den lömska Tigerklo verkar vara Grårands hemlighet på spåren. 
Trots att Tigerklo är Åskklanens förstekrigare litar Eldhjärta inte alls på honom och han är fast besluten att ta reda på om känslan är befogad. Efterhand som Eldhjärta närmar sig sanningen avslöjas hemligheter som somliga anser helst skulle förbli dolda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...