söndag 12 februari 2017

OWLCRATE-A-THON | dag 1

Igår den 11 februari så var det alltså den första dagen på OWLCRATE-A-THON, vilket alltså är en läs-a-lot som skaparna till book subscription företaget Owlcrate håller i. Läsningen i början av februari gick verkligen inget vidare, men när jag väl slängde mig in med huvudet före i denna läs-a-lot så var jag naturligtvis jättetaggad och motiverad till att läsa. Vilket jag nog tycker reflekteras en hel del i den mängd sidor jag hann läsa igår. Såhär mycket har jag inte läst på en och samma dag på gud vet hur länge. Så det känns som en bra start på läs-a-loten, men det känns även bra inför läsandet resten av månaden.

De böcker jag läste under gårdagen var More happy than not av Adam Silvera, vilken jag hade börjat läsa redan innan läs-a-loten, vilket gör att jag inte räknar den som en utläst bok, eftersom att jag bara läste de sista 96 sidorna i den boken under själva läs-a-loten, men de sidorna jag läste under gårdagen räknar jag alltså med. Sedan läste jag även 249 sidor i Eld och is av Erin Hunter i serien Warriors. En bok som jag hade superstora problem med att faktiskt lägga ifrån mig. Därav bra sidantal? Jag hoppas verkligen att dagens läsning går lika bra, men det kanske är lite mycket att hoppas på? Vi får väl se!

Totalt lästa sidor:
345 sidor

Totalt antal utlästa böcker
0 st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...