torsdag 16 februari 2017

OWLCRATE-A-THON | dag 5

Dag 5 (15 februari) var den första dagen jag faktiskt kände mig utvilad, så jag läste faktiskt lite mer än jag gjorde de senaste dagarna, men samtidigt passade jag på att fixa med en massa andra saker också, som behövts göras ett tag. Det innebar alltså att läsningen inte blev mer än "okej" igår, men jag läste åtminstone ut en bok så det är väl i alla fall något positivt. Igår läste jag 55 sidor i Peter Pan av J.M. Berrie, vilket innebär att den boken blev utläst. Sedan fortsatte jag även läsningen av Roseblood av H.G Howard, vilket resulterade i 75 lästa sidor i den boken. Det innebär att den totala läsningen kom upp i 130 sidor. Idag dag 6 (16 februari) hoppas jag på att hinna läsa ut Roseblood och även hinna komma en liten bit i Hemligheternas skog av Erin Hunter.

Totalt lästa sidor
855

Totalt antal utlästa böcker
2 st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...