lördag 4 februari 2017

Underbart och sött omslag!

Idag var jag och hämtade ut ett litet bokpaket som jag fått av Bokfabriken, tack så mycket för det! Det är alltid lika roligt att få hem böcker naturligtvis, speciellt när de har sådana här fina och framför allt söta omslag! För nuvarande läser jag bok två i denna serie, nämligen boken Eld och is. Stormen kommer är bok fyra och jag vet att bok fem och bok sex ges ut på svenska i mars, respektive april, så vi har mycket att se fram emot med andra ord! Riktigt bra första bok i serien i alla fall och bok två verkar minst sagt lovande baserat på det jag har hunnit läsa i den än så länge.

Bokus beskrivning av Stormen kommer
ENDAST ELD KAN RÄDDA VÅR KLAN.

I Åskklanens läger är ingenting sig likt. Som förste-krig are försöker Eldhjärta få klanen att återhämta sig efter Tigerklos förräderi, men förutsättningarna är inte de bästa. Skogens katter plågas av vattenbrist och sjukdom till följd av en outhärdlig värme. I svåra tider krävs lojalitet och pålitlig vänskap, men ibland slutar vänner vara lojala och ibland övergår vänskap i djupare kärlek


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...