måndag 27 februari 2017

Veckans läsning- vecka 9

Målet för den här veckan är att hinna läsa klart Nyckeln till ljuset av Nora Roberts då det är februari månads TBR-bokdragningsbok. Det är alltså den första av böckerna i trilogin som denna stora bamsing till bok består av. Sedan skulle jag även väldigt gärna vilja hinna läsa klart Heir of fire av Sarah J. Maas, helst innan februari är slut då jag har hunnit läsa mer än halva boken och det hade varit kul om den faktiskt fick räknas till just februaris läsning. Sedan när mars börjar på onsdag tänker jag se till att läsa Stormen kommer av Erin Hunter, då jag sett fram emot att läsa den boken sedan jag läste ut bok tre i serien för någon vecka sedan. Sedan hoppas jag även på att hinna läsa en hel del i The Mark of Athena av Rick Riordan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...