måndag 20 februari 2017

Veckans läsning- vecka 8

Vi är nu inne på sista veckan av Owlcrate-a-
thon (sista dagen är 25:e februari), vilket innebär att jag satsar på att hinna läsa ut: Hemma hos Bettan av Eli Åhman Owetz. Men även att jag skall hinna läsa ut Heir of fire av Sarah J. Maas (har inte kommit långt alls) men jag satsar även på att hinna läsa ut The Sun is also a star av Nicola Yoon. Allt detta senast på lördag alltså. På söndag då läs-a-loten har slutat måste jag helt klart påbörja läsningen av Nyckeln till ljuset av Nora Roberts då det råkar vara månadens TBR-bokdragningsbok. (Den tjocka stenbumlingen till bok består av hela triologin och det är bara ett plus om jag hinner läsa alla tre, men lär förmodligen inte hinna göra det innan månaden är slut).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...