söndag 19 februari 2017

OWLCRATE-A-THON | dag 8

Igår (18 februari) och alltså läs-a-lotens åttonde dag får jag minsann säga att läsningen gick jättebra! Detta då jag fick ett riktigt läsflyt och därför läste ut Hemligheternas skog av Erin Hunter, vilket resulterade i 234 lästa sidor. Jag fortsatte sedan genom att läsa Hemma hos Bettan av Eli Åhman Owetz, i vilken jag läste 22 sidor. Passade sedan dessutom på att läsa ynka 9 sidor i Heir of fire av Sarah J. Maas medans jag åkte buss. Det innebär alltså att den totala läsningen för dagen hamnade på: 265 lästa sidor. Något jag ändå känner mig rätt så nöjd med om man säger så. Målet för dagen och därmed läsdag nummer nio är att försöka hinna läsa ut Hemma hos Bettan av Eli Åhman Owetz.

Totalt lästa sidor
1414

Totalt antal utlästa böcker
4 st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...