måndag 6 februari 2017

Veckans läsning- vecka 6

Den här veckan har jag tänkt vara väldigt duktig i fråga om att läsa just recensionsexemplar och jag råkar ha några böcker som jag verkligen ser fram emot att läsa. För nuvarande håller jag på att läsa Kemisten av Stephenie Meyer. Som jag inte har kommit superlångt i, men när den är utläst hoppas jag på att hinna med att läsa Eld och is av Erin Hunter och Kuriren av Henrik Blanckert. Sedan hoppas jag även på att hinna påbörja läsningen av den bok som fanns med i januari månads Owlcrate. Nämligen Roseblood av A.G Howard. Så precis som vanligt en minst sagt ambitiös läsplanering för veckan, men jag hoppas verkligen på att ha gott om både tid och lust att lägga på just läsningen den här veckan. Satsar helt enkelt på stort nu i februari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...