tisdag 21 februari 2017

OWLCRATE-A-THON | dag 9 &10

Dag 9 (dvs 19 februari) gick läsningen helt okej, då jag läste 198 sidor i Hemma hos Bettan av Eli Åhman Owetz, vilket blev det totala sidantalet den dagen. Dag 10 (20 februari) läste jag ut Hemma hos Bettan, vilket resulterade i 60 lästa sidor. Sedan läste jag även 168 antal sidor i The Sun is also a star av Nicola Yoon, vilket resulterade i totalt 228 lästa sidor den dagen. Idag skall jag försöka få läst så mycket som möjligt i The Sun is also a star i förhoppningen om att jag skall hinna läsa ut den. Efter det hoppas jag även på att hinna läsa några sidor i Heir of fire av Sarah J. Maas.

Totalt lästa sidor

1840

Totalt antal utlästa böcker

5 st. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...