onsdag 15 februari 2017

OWLCRATE-A-THON | dag 4

Jag har sovit så extremt dåligt på sistone, vilket har lett till att jag har varit sjukt trött när jag kommit hem från jobbet. Vilket i sin tur har gjort så att jag inte orkat läsa speciellt mycket och det faktum att min hjärna inte ens klarar av att ta in vad det är jag läser. Men dag 4 (14 februari) läste jag alltså 99 sidor i Peter Pan av J.M. Berrie. Vilket är väldigt lite läst för att vara mig, brukar läsa mer än så en genomsnittlig dag. Men först idag så känner jag mig utvilad, vilket gör att jag hoppas på att få en hel del läsning gjord idag. Jag håller tummarna för det i varje fall. Målet för idag är alltså att läsa ut Peter Pan, samt fortsätta läsningen av Roseblood av H.G Howard.

Totalt lästa sidor
725

Totalt antal utlästa böcker
1 st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...