tisdag 14 februari 2017

OWLCRATE-A-THON | dag 2 & 3

Läsningen under dag 2 & 3 gick inte i närheten av lika bra som det gjorde under första dagen, men läste gjorde jag lite granna i alla fall. Den 12:e februari (dag 2) läste jag ut Eld och is av Erin Hunter, vilket resulterade i 82 lästa sidor i den boken. Sedan började jag även att läsa Roseblood av A.G Howard, vilket gav mig ytterligare 96 sidor. Totalt läste jag alltså 178 sidor under dag två. Dag 3 (dvs. 13 februari) läste jag 51 sidor i Roseblood, samt 52 sidor i Peter Pan av J.M Barrie. vilket gjorde att resultatet för min totala läsning för den dagen landade på 103 sidor. Anledningen till att jag inte läste så mycket under dag tre, var för att jag jobbade hela dagen, kom hem och var helt slut och däckade i sängen ett tag och sen när jag vaknade så åt jag bara middag, kollade lite på Gilmore girls och booktube. Men jag lyckades i alla fall få läst några sidor till innan jag gick och lade mig på nytt.

Totalt lästa sidor:
626

Totalt antal utlästa böcker
1 st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...