måndag 4 juli 2016

Bästa sommarboktips #1 och #2

Blev ombedd av Moas bokhylla att komma med mina bästa sommarboktips. Blev dock ombedd att göra detta när jag var på jobbet och kom hem alldeles för sent för att orka sätta mig och blogga mitt i natten. Så jag tänker att jag tar två tips idag då istället. Alltså mina tips för söndagen och måndagen. 

Vad är mer passande att läsa på sommaren om inte den långa sommaren?? Mitt allra första tips får därför bli Game of thrones-serien. Som om man skall vara ärlig egentligen passar till alla årstiderna. Men detta är helt klart en superbra serie som är värd att läsas. Som ni ser håller jag fortfarande på med A dance of dragons som är den senast utkomna boken (2011).












Mitt andra tips är naturligtvis Sarah Dessen, en bok av henne kan aldrig bli fel. Hennes mysiga böcker om tonårsproblem är alltid lika bra. Och passar perfekt till sommaren då de faktiskt alltid utspelar sig på våren/somrarna. Helt klart läsvärda fristående böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...