söndag 10 juli 2016

Läs-a-lot-Juli månad-mina utmaningar

Den 12 juli börjar sommarens läs-a-lot-utmaning som ni kanske vet om som Nellon annordnar. De böcker jag har valt att rikta in mig på under denna utmaning finner ni HÄR!

Idag tänkte jag istället klargöra de mål jag har satt upp för mig själv under denna läsutmaning, nämligen följande:

+Jag kommer att lägga ut uppdateringar om hur det går med läsningen, vilka kommer komma ut dagen efter varje dags läsning. Alltså det jag läst den 12:e kommer att klargöras på bloggen den 13:e juli osv.

+Jag ska försöka se till att läsa minst 50 sidor varje dag

+Jag ska försöka läsa ut totalt två böcker under den här läs-a-lotens gång.

+Ha roligt under hela läs-a-loten naturligtvis

Eftersom att jag jobbar en väldans massa under vecka 28 så kommer det bli väldigt svårt att upprätthålla dessa mål, men jag ska naturligtvis göra mitt bästa. Det är själva utmaningen som gör läs-a-loten rolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...