söndag 31 juli 2016

Uppkörd!

Bilden är lånad från Lisebergs hemsida.
Efter lite allmänt kaos p.g.a många sjuka och personal som därmed inte räcker till så drog det definitivt ut på tiden. Men i tisdags blev jag alltså uppkörd på Blomsterkarusellen och igår (lördag) fick jag alltså spendera min första tid som uppkörd där. En rätt så skön attraktion i det stora hela, hade dock uppskattat om föräldrar förstod vad under 110cm=vuxen måste åka med innebär. Men som tur har man ju tyvärr inte, men förutom det och det faktum att man typ steks levande när man sitter i hytten, så tror jag nog att jag kommer att tycka om denna attraktion. Kan bli skönt med lite ombyte liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...