torsdag 28 juli 2016

Läser just nu #7

Som ni kanske kommer ihåg så fick den här boken följa med mig hem sist jag var på biblioteket. I ärlighetens namn har jag aldrig sett Lena Dunhams serie Girls, men jag var ändå intresserad av denna bok. Vilket innebär att jag bara var tvungen att låna denna bok. Jag har visserligen inte kommit så speciellt långt i boken ännu, men den verkar väldigt lovande. Som ni vet har jag alltid suget efter att läsa flertalet böcker samtidigt så jag kände att nu var ett bra tillfälle att läsa den då det kunde vara bra att läsa en bok med lite humor i för tillfället. Någon som har läst den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...