söndag 31 juli 2016

Summering av Juli månad 2016

Jag är nästan lite smått stolt över mig själv. Varför? Jo för att jag har fått läst en väldans massa böcker den här månaden. Och då skall jag vara noga med att påpeka det faktum att jag har jobbat en väldans massa också hela månaden. Så en liten klapp på axeln kanske jag förtjänar ändå? Böckerna rabblas upp utan inbördes ordning.

Antalet lästa böcker: 
1. Gullsby, Staffan- Lex Domini
2. Shepard, Sara- Ruthless (Pretty little liars #10)
3. Perkins, Stephanie- Lola och pojken i huset bredvid (Anna och den franska kyssen #2)
4. Frater, Rhiannon- The first days (As the world dies #1)
5. Nozlin, Annah- En av de sista (Ekens dotter #1)
6. Pearse, Lesley- Belles Löfte (Belle #2)
7. Neuhaus, Nele- Snövit ska dö (Bodenstein & Kirchhoff #4)
8. Alender, Katie- The dead girls of hysteria hall
9. Lundberg Hahn- Kerstin- Innan Helgen är över
10. Iggulden, Conn- Stormfågel (Rosornas krig #1)
11. Kjeilen, Gabriella. P- Födelsemärket (Mellody Looh #1)
12. Shepard, Sara- Twisted (Pretty little liars #9)
13. Ahlberg, Astrid- Porten (Ön #1)

Man kan väl sammanfatta detta med att det är nytt personligt rekord med antalet böcker denna månad (2 mer än föregående rekord). Jag hoppas kunna ligga i lika bra kommande månader så skall jag nog snart (förhoppningsvis) kunna se till att tömma mina hyllor på olästa böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...