fredag 15 juli 2016

Läs-a-lot. Sommar, dag 3

Igår så blev det tyvärr inte jättemycket läst, för jag försökte hinna med en massa saker innan jag var tvungen att sticka till jobbet (började 17.30). Först så åkte jag till mitt ombud och hämtade upp det mystiska paketet (mer om det senare idag) och sen åkte jag hem till min pojkvän. Sen när jobbet var slut så var det inte många minuter kvar innan tolvslaget. Vilket innebär att jag i princip bara hunnit läsa i väntan på bussen och på bussen. Men jag hoppas hinna läsa mycket, mycket mer nu, för nu har min helg börjat.

Antal lästa sidor dag tre: 96
Totala antalet utlästa böcker: 1
Totalt antal lästa sidor: 553

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...