söndag 24 juli 2016

Goodreads-utmaning 2016-update



Nu har vi alltså kommit en bra bit in på 2016 och jag tänkte därför att det vore hög tid för en uppdatering om hur det går för mig på Goodreads-utmaningen 2016. Som ni ser har jag endast 5 böcker kvar innan jag kommer upp till mitt mål på 60 böcker. Varför jag valde att sätta årets mål på just 60, kan ni läsa mer om HÄR! Eftersom att det för nuvarande är 160 dagar och 16 timmar kvar tills det nya året och därmed en ny utmaning så känns det solklart att jag kommer att få färdigläst dessa 5 böcker samt en väldans massa mer. Så vi får väl se hur långt över årets utmaning jag hamnar på. Något som jag sedan kommer ta med i mitt betänkande innan jag bestämmer mitt mål för 2017.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...