fredag 1 juli 2016

Helgens upplägg

Igår när jag satt på bussen på väg hem såg jag det där antikvariatet som jag har åkt förbi så många gånger men faktiskt aldrig gått in i. Såg då att det satt en lapp på fönstret där det stod att det var halva priset på böcker från den 27:e juni-2 juli och jag tänkte därför att jag skulle kika in där nu på lördag för att se om de har något intressant. Har som sagt aldrig köpt böcker på antikvariat eller ens varit inne i ett haha, men nu skall jag alltså försöka bättra mig lite granna. Vet att många gillar att inhandla sina böcker på antikvariat då det förmodligen är väldigt billigt och liknande så jag hoppas att jag skall komma över det faktum att jag inte vet vart dessa böcker har varit. Låter kanske lite töntigt men jag gillar inte att inte veta det med användna böcker.


Sen så tänker jag att jag idag skall jag se till att läsa ut Porten av Astrid Ahlberg och sedan se till att få upp en recension på den boken. Sen så hoppas jag även på att under helgen hinna läsa ut Twisted av Sara Shepard och komma så långt som möjligt på Stormfågel av Conn Iggulden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...