torsdag 14 juli 2016

Läs-a-lot. Sommar, dag 2

Igår jobbade jag som vanligt länge och på konstiga timmar och så vidare, men jag hann ändå komma en rätt så bra bit på The dead girls of hysteria hall, vilken jag hoppas hinna läsa ut senast i morgon. Nu hoppas jag bara att det fortsätter att gå så här bra på resten av läs-a-loten så kanske jag hinner tömma mina hyllor med olästa böcker på ett antal böcker. Känner mig ovanligt lässugen och inspirerad till att läsa nu de senaste två dagarna, så vi får väl hoppas att det håller i sig. För isåfall får jag fortsätta att läsa på alla de möjligheter jag har haha. Men i morgon tar jag helg så då hoppas jag i alla fall att jag skall hinna läsa en massa.

Antal lästa sidor under dag 2: 209
Totalt antal lästa sidor: 457
Totalt antal utlästa böcker: 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...