fredag 8 juli 2016

Jag har funnit lösningen!!!

Som ni bokälskare kanske vet så är det väldigt lätt att man får ett riktigt stort sug efter att köpa nya böcker (även om man har hur många olästa som helst) speciellt när det är rea hela tiden. Då är det alltid lite extra svårt att låta bli att köpa nytt. Men eftersom att jag har börjat låta mig själv gå till biblioteket igen efter så himla lång tid så har jag märkt att jag faktiskt inte behöver köpa nya böcker hela tiden. Det räcker med att jag får tillgång till "nya" böcker. Så alltså drog jag till biblioteket och lånade med mig dessa sedan länge efterlängtade böckerna. Som jag är supersugen på att läsa med en gång naturligtvis, men det får nog vänta ett tag eftersom att jag redan läser jättemånga böcker just nu haha. Men blev av med köpsuget i alla fall, så jag har kanske lyckats hitta ett åtminstone kortvarigt botemedel mot problemet? Är det någon som har läst dessa innan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...