onsdag 13 juli 2016

Läs-a-lot. Sommar, Dag 1

Jag jobbar ju tyvärr under hela läs-a-loten (förutom när jag får helg) så jag blev faktiskt glatt förvånad över hur mycket läsande jag lyckades få till. Jag hann läsa lite vid 00-slaget och lite på morgonen, på lunchrasten och i väntan på bussen samt på bussen. Så jag har definitivt tagit varje tillfälle i akt. Jag hann faktiskt både börja och läsa klart Innan helgen är över av Kerstin L Hahn igår. Sen så hade jag ju verkligen inte räknat med det så jag hade ingen annan bok med mig från min TBR. Men jag hade naturligtvis med mig min läsplatta så jag fick läst några sidor ur Röta av Siri Pettersen, så den boken får väl också vara med i min TBR nu haha. Såhär mycket har jag alltså läst hittills: 

Antal sidor lästa under första dagen: 248
Totalt antal utlästa böcker: 1
Totalt antal lästa sidor: 248


Min recension för Innan helgen är över kommer komma upp på bloggen senare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...