lördag 2 juli 2016

Mitt första antikvariatbesök

Idag genomförde jag alltså mitt första antikvariatbesök. Som ni ser så blev den bara en massa olika deckare, antar att jag är inne i en sorts deckarfas just nu då jag läser kopiösa mängder deckare (något jag börjat läsa överhuvudtaget nu i år typ). Dessa 6 godingar kostade mig 100 kronor då det var halva priset på böcker idag. Alltså en perfekt nätt liten summa. Jag har dock ingen aning vart dessa böcker skall få plats haha då mina högar med mina olästa, men använda böcker är fulla överallt. Men vi får se vad jag kan hitta på. Måste dock fortfarande erkänna att trots ett mycket bättre pris än det man hade fått i en vanlig affär så är jag inte superglad över lukten. Det luktar rätt starkt av typ... vind eller något i alla fall från Agatha Christie-böckerna och jag är väldigt känslig för starka lukter så mina ögon och näsa kliar en del nu. Men jag får väl vädra böckerna på något sätt så att lukten åtminstone tunnas ut något. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...