torsdag 7 juli 2016

GUUUD JAG BLIR SÅ SUR!!!

Som ni vet så har jag haft en del krångel när det kommer till förbokningen av denna bok! Som jag har sett fram emot i hur många månader som helst. Allt det där krånglet kan ni läsa mer om HÄR! Men jag trodde som sagt att det skulle vara fixat nu och att jag skulle få min bok, men icke sa nicke, när jag helt oplanerat bara gick in på min sida över beställningar så ser jag plötsligt att min bokning för denna bok är annullerad (något jag inte blivit upplyst om), men ordernummret var ju ändrat så skönt det i alla fall (skrivet sjukt ironiskt). Kan tillägga att sidan nu vill hjälpa mig att boka ett nytt exemplar osv, osv. Men nej tack nu har jag fått nog. Så nu tänker jag bara dra ett sträck över detta, bojkotta den aktuella sidan och därefter boka ett nytt exemplar på kära gamla bokus som alltid gått att lita på. Usch jag är så sur. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...