lördag 2 juli 2016

Omorganisering

Jag märkte idag efter mitt lilla inköp på antikvariatet att jag hade fyllt verkligen ALL bokplats jag hade till mina olästa böcker. Jag valde därför att sortera ut alla de böcker som jag lånat från min kära familj och lämna tillbaka dem även fastän jag inte har hunnit läsa dem. Men jag har istället gjort mentala noteringar samt en del på goodreads om vilka av dessa böcker som jag var mest taggad på att läsa och därför har lite koll på vart jag ställde dem i min mamma och pappas bokhyllor. Nu har jag därmed plats med alla mina egna olästa böcker och har dessutom lite plats över. Nu ser det så fint och välstädat ut. Får väl fixa en bild på det någon gång snart. Men såhär många böcker blev alltså bortsorterade och ställda där de egentligen hör hemma. Insåg även att min morsa typ inte verkar äga något annat än deckare, dags att inspirera henne till att läsa något annat kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...