fredag 1 juli 2016

Summering av juni månad 2016

Jag har hunnit läsa en del böcker i juni månad, mest tack vare att jag hann läsa en hel del sittandes på stranden i Koh Samui. Men sedan jag kom hem till Sverige igen så har det gått lite trögare med läsningen då det har varit midsommarfirande med släkten, samt jobb på Liseberg som tagit upp en stor del av min tid. Men här kommer i alla fall en sammanfattning av det jag har läst under juni månad.

Antalet lästa böcker: 
1. Sarenbrant, Sofie- Tiggaren (Emma Sköld #5)
2. Laestadius Larsson, Anna- Pottungen
3. Dessen, Sarah- I dina ögon 
4. Pearse, Lesley- Stolen
5. Arlidge, M.J. Bro Bro Breja (Helen Grace #2)
6. Gullsby- Staffan- Lex Duplex
7. Bookmark, R.B.N- A Minger's Tale: Beginnings

Månadens hiss
Jag läste så himla många bra böcker den här månaden så det är omöjligt att välja en men jag kan i alla fall säga två: I dina ögon och Bro bro breja. 

Månadens diss
Kände faktiskt inte att jag läste någon dålig bok eller en bok som inte levde upp till förväntningarna denna månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...