söndag 3 juli 2016

Resultatet av omorganiseringen


Som jag skrev igår omorganiserade jag mina hyllor lite granna, något som ni kan läsa mer om HÄR! Och nu tänkte jag alltså visa resultatet. På den första bilden ser ni en av mina hyllor för mina olästa böcker. Där är numera bara mina egna olästa böcker, alltså inte några böcker från någon i min familj. Det är inte någon superstor skillnad i denna hyllan, men det är lite färre böcker där nu. Anledningen till att skillnaden där inte blev superstor är för att jag flyttade över en hel del böcker dit för att kunna tömma min egna bokhylla lite grann. På bild två ser ni att det inte supermånga av böcker kvar, som då inte fick plats i filmskåpet. Den vänstra lilla högen med tre böcker i är alltså mina egna olästa böcker. Medan den högra lite större högen är böckerna som jag köpte från antikvariatet igår, något ni kan läsa mer om HÄR! Jag har dessutom lyckats tömma hyllan ovan denna som då är hyllan längst ner. Hyllan ovanför består nu endast av utlästa böcker. Så nu har jag minsann plats för några böcker till. Skall dock (som varje månad typ) försöka dra ner på bokinköpen något, så att jag faktiskt får tillfälle att läsa ut dessa böcker som jag redan äger. Men vi får väl se hur bra det går som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...