lördag 9 juli 2016

Sommarboktips #7

Vet att jag har tjatat en hel del om denna serie haha, men den är verkligen superbra! Även om man som jag inte alls tror att det är ens typ av böcker så kan man lätt bli motbevisad. Dessa är mysiga och händelsefulla böcker som handlar om en prins som måste välja sin gemål utifrån 35 stycken utvalda tjejer. De böcker i serien som jag har recenserat finner ni recensioner till nedan, för den som är mer intresserad vill säga.

Cass, Kiera- The Queen (The Selection #0,4)
Cass, Kiera- The Selection (The Selection #1)
Cass, Kiera- The Elite (The Selection #2)
Cass, Kiera The One (The Selection #3)
Cass, Kiera- The Heir (The Selection #4)
Cass, Kiera- The Crown (The Selection #5)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...