lördag 16 juli 2016

Läs-a-lot. Sommar, dag 4


Gårdagens läsning gick faktiskt rätt bra om jag får säga det själv. Jag var ju ledig så jag hade en del tid på mig att få några sidor läsa om man säger så. Jag hann läsa ut The dead girls of hysteria hall som jag inte hade många sidor kvar i, vars recension kommer upp på bloggen senare idag. Sen så hann jag komma lite drygt halvvägs i Snövit ska dö. 

Antal lästa sidor dag fyra: 240
Totalt antal utlästa böcker: 2
Totalt antal lästa sidor: 793


Känner att eftersom att jag endast hade satt 50 sidor om dagen som mål i och med att jag jobbade och eftersom att jag klarat det med råge får köra en ny liten utmaning åt mig själv. Den lyder som följande:
+Mängden totalt antal lästa sidor skall efter läs-a-lotens slut uppstiga till minst 1200.

2 kommentarer:

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...