torsdag 2 juni 2016

Jag blir så sjukt irriterad på sånt där.....!

I morse när jag vaknade vad är bland det första jag ser? Jo, ett mail, och vad det goda nyheter i det där mailet? Nope. Där stod det nämligen att den sida som jag förbokade Harry Potter and the Cursed child på, att varan hade utgått hos deras leverantör och att de därför inte kunde ge mig varan sen när det var dags. A.k.a dem hade säkert inte rättigheten att sälja skiten. Som ni hör är jag sjukt irriterad då jag faktiskt förbokade detta exemplar 11 februari! sjukt länge sedan och nu får jag reda på det här idag! Har nu bokat ett nytt exemplar av denna bok på bokus och hoppas att det skall gå bättre nu. Men nu är jag ju typ sist i kön, så vi får väl hoppas att de har tillräckligt många upplagor så jag slipper vänta ÄNNU längre!

Det var vad jag tänkte fram tills dess att jag fick ett nytt mail 6 timmar senare, då de meddelade att jag visst skulle få boken från dem bara från ett annat ordernummer än tidigare. Fråga mig inte varför har ingen aning om varför de kände att ordernumret behövde bytas men ah. Så då fick jag ju avboka den bok som jag förbokat på bokus så att jag inte skulle få hem två upplagor. Så sjukt irriterande när hemsidor skickar iväg mail som säger olika saker och som sen inte visar sig stämma. Och ja, jag har dubbelkollat det kommer verkligen från den sidan och är inte någon förfalskning eller liknande.

3 kommentarer:

  1. Fick också samma mail, men jag var lite långsammare så jag bokade aldrig på nåt annat ställe. Men visst var det irriterande. Du avbokade väl den som var dyrast? ;)

    mvh David /OArYA.se (man kan bara kommentera som Unknown av nån anledning?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha eller hur! men man fick åtminstone en rabattkod ;) så då får man ju använda den till något roligt senare ;) haha nä faktiskt inte xD valde den som jag hade bokat först för att jag "låg före i kön", tänkte som säkerhet så att de inte säljer slut alla på bokus haha xD för då får man ju bara vänta ännu längre xD okej det kanske låter lite konstigt resonerat men jag hoppas det blir bra i alla fall :p

      Radera
    2. det var konstigt, har inte varit med om att någon annan bara kunnat kommentera som unknown. får försöka kolla upp det :)

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...