onsdag 29 juni 2016

Läs-a-lot-utmaning juli månad

12 juli kl. 0.00 -18 juli 23:59 anordnar Nellon en läs-a-lot utmaning som jag hade tänkt vara med på. Jag har kollat runt lite granna i mina hyllor och valet föll sedan på dessa fyra böcker. Det är alltså dessa böcker jag har tänkt läsa under denna läsutmaning. Eftersom att utmaningen går ut på att läsa så många sidor som möjligt och inte så många böcker som möjligt tänker jag att jag kan alternera mellan dessa. Alltså parallelläsa så som jag brukar göra, om så jag får lust för det vill säga. Kan väl summera dessa fyra böcker som att det är två hyllvärmare, ett recensionsexemplar och en biblioteksbok. Är supertaggad på att läsa alla dessa böcker och hade gärna läst dem för länge sedan, men som vanligt är det andra böcker och livet som kommer i mellan. Men nu skall jag alltså försöka göra en insats i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...