måndag 6 juni 2016

Recension av A Minger's Tale: Beginnings

Bilden är lånad från Goodreads
Författare: R.B.N Bookmark
Antal sidor: 190
Förlag: Createspace Independent Publishing Platform, Ett stort tack till dem och R.B.N Bookmark för recensionsexemplaret!
Finns hos: Adlibris


En översättning av Goodreads beskrivning
Om han bara visste var Gud levde, skulle han kissa i hans brevlåda! Att växa upp är en svår tid i livet för R.B.N Bookmark, boken leder ner Minger Highway, skyltande med humor och kantas av roadkill oneliners.

Mina åsikter
Bookmark har lyckats skriva samman en mycket underhållande biografi som får dig att fnissa dig igenom stora delar av boken. Han lyckas förmedla allt det som hänt i hans liv på ett sådant sätt att du verkligen kan se allting framför dig och det känns på så vis som om du känner de människor som han skriver om. Det är mycket intressant att följa hans uppväxt i England och hur han själv reflekterar över den. Författaren skämtar mycket om sig själv, vilket gör att man genast gillar boken. För låt oss vara ärliga, vem gillar inte människor som klarar av att driva med sig själv? Det här är boken för dig som gillar roliga och underhållande biografier som samtidigt vill ha något lättläst.

Mitt betyg
Boken får 4 av 5 stjärnor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...