torsdag 30 juni 2016

Hur cool är inte min nya tröja???

Som ni kanske kommer ihåg vid det här laget så är jag en HUGE Harry Potter nörd och jag nämnde för några dagar sedan att jag hade beställt en tröja som bara inbitna Harry Potter nördar förstår sig på (min pojkvän fattade alltså inte). Och här är alltså den skönheten som jag köpte. Kanske inte en superskarp bild, men det står i alla fall: "On a scale of 1 to 10 how obsessed am I with Harry Potter? 9 3/4". Jag kände direkt när jag såg denna tröja att jag bara var tvungen att köpa den! När jag skickade denna bild till min syrra som för nuvarande är i Pai (Thailand) så tyckte även hon att den var ball. Ibland kan det vara bra att bära sina budskap synligt. Så vet alla vart man står ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...