söndag 5 juni 2016

Vilka böcker är högst upp på min "Att-köpa-lista"

Vilka böcker är jag just nu mest sugen på att köpa? Jo, det kan man ju tycka borde vara en lätt fråga, men för mig brukar det hela vara mycket "vad jag känner för stunden" med andra ord handlar det för mig ofta om spontana inköp. Den sorten som är farligast haha då jag alltid klickar hem fler böcker än jag borde och därmed har plats för i mina "olästa-böcker-hyllor". Den serie som jag har varit sugen på att köpa ett tag nu är The Chaill Witch Chronicles. Som består av tre böcker nämligen: 1. Born Wicked. 2. Star cursed. 3. Sister's Faith. Sen så är jag naturligtvis väldigt sugen på att köpa Cruel Crown då jag gillade den första boken i den serien så mycket som jag gjorde. Men även Siri Pettersens bok Röta som jag även är sugen på. Jag känner att jag just nu har en väldans massa påbörjade serier, så jag får väl helt enkelt se till att försöka slutföra några av dem så snart som möjligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...