tisdag 21 juni 2016

Top Ten Tuesday- Vecka 25

Veckans tema för Top Ten Tuesday av The broke and the bookish är: Today we are talking about our favorite 2016 releases thus far! Jag är alltid så seg på att faktiskt läsa de böcker som ges ut varje enskilt år. Brukar alltid sluta med att jag kommer några år senare och skall läsa de böckerna haha. Det blir därför inte så många böcker på denna listan. Men här har jag lyckats skramla ihop några böcker i alla fall som har släppts under 2016 som jag även då har läst. 

1.

En superbra och mysig bok som gavs ut i början av juni i år.

2.
Detta är verkligen en superbra bok som helt klart är värd att läsa!!

3.
Älskar verkligen denna serie!! Så läsvärd!

4.



















Bok två i serien är minst lika bra den!

5.                                                  


Hela den här serien är bara så mysig!

6.
En bok som öppnade upp mina ögon för en ny genre.









2 kommentarer:

  1. Thanks for sharing these - Sarah Dessen novels are always great!
    I am currently trying to prepare for a Swedish course I need to take (I am Finnish) so it was fun reading through your blog and actually getting the feeling that I understand something :)

    Thanks for sharing these & HAPPY READING! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I agree! A Dessen-book can never go wrong :) Oh that sounds like so much fun :) I hope that you'll enjoy it and that it will go well :P Great to hear that you understood my blog haha :) Welcome back again to try out your swedish skills :)

      Have a great day! :)

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...