lördag 4 juni 2016

Mest lästa författaren...?

Jag har genom åren samlat på mig en hel del böcker, såväl mina egna som böcker jag lånat från min familj. Men den författare som jag skulle säga att jag har läst mest av/äger mest böcker av är Lesley Pearse. Än så länge har jag läst 8 av hennes böcker. Jag äger ca. 5-6 hittills olästa böcker av henne, men jag äger totalt ca. 10 av hennes böcker. Hon är helt klart en favorit. Hon skriver jämt med sådant flyt i sina böcker och jag älskar när hennes böcker utspelar sig i det sena 1800-talet- tidigt 1900-tal. Hennes böcker handlar mycket ofta om olycklig kärlek och man vet aldrig vad det är som komma skall. Jag rekommenderar helt klart dig att läsa hennes böcker för dem är alla läsvärda.

Här är några av de böcker jag har av henne som jag ännu inte hunnit läsa:

Här är de böcker som jag har läst efter dess att jag startade blogga och de som därför finns recenserade här på bloggen.

Pearse, Lesley- Förlåt mig
Pearse, Lesley- Elizabeth
Pearse, Lesley- Without a trace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...