torsdag 16 juni 2016

Ny bloggmall

Som ni kanske ser har bloggen ändrat utseende idag. Inte så att jag har gjort några drastiska förändringar eller så, men jag kände att min bakgrund var så mörk och kändes nästan lite dyster så jag har därför de senaste veckorna funderat på att byta ut den. Idag tog jag mig alltså tid att göra det då läsandet ändå kändes lite knackigt. Är några småsaker som inte riktigt blev som jag tänkt och som jag därför måste ändra manuellt, vilket tar tid men jag hoppas att ni är okej med det tills jag lyckats fixa det. Nu hoppas jag att ni liksom jag tycker att bloggen har blivit lite ljusare och fräschare än innan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...