onsdag 1 juni 2016

Sommar, sol och liten bok

Idag har det varit ca 27 grader i Göteborg, alltså så varmt så man håller på att smälla av. Känns ju lovande inför resan till Thailand haha. Men idag så har jag varit ute en hel del och umgåtts med min pojkvän och lite sådär. Men det har inte blivit supermycket läst. Har dock börjat läsa på Lex Duplex nu som faktiskt har börjat riktigt intressant så jag har stora förhoppningar på den nu. Är dessutom klar med min hemtenta nu och är i princip klar med min redovisning inför på fredag så SNART är det faktiskt sommarlov, man riktigt känner att hjärnan har gått in i viloläge redan. Men nu skall det bara kämpas på tills på fredag och sen skall jag verkligen läsa en massa. Med läsa så menar jag naturligtvis roliga böcker och inte en massa kurslitteratur, vilket skall bli jätteskönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...