torsdag 23 juni 2016

Parallelläsning på högsta nivå...

Som ni vet så händer det mycket ofta att jag parallelläser mina böcker då jag känner för att läsa en bok vid ett tillfälle men att jag sedan kanske känner för att läsa en helt annan bok senare på dagen. Eller det faktum att jag vill läsa allt på samma gång och inte vill vänta på att jag läst ut en annan bok först. Just nu så består min parallelläsning av dessa tre böcker. Det vill säga Porten av Astrid Ahlberg, A dance with dragons av George R.R Martin och Tiggaren av Sofie Sarenbrant. Dagens upplägg har hittills sett ut som följande:

Vaknade kl. 08-ville läsa Tiggaren
Skulle äta frukost kl 09-Ville läsa Porten
Just nu-Vill läsa A dance with dragons

Träffade någon för några år sedan (kommer inte ihåg vem) som sade att de brukade ha olika böcker i varje rum och endast läste just den boken när de var i det rummet. Kanske får börja med något liknande haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...