torsdag 16 juni 2016

Jag & min läsplatta

Jag har ju ägt en läsplatta sedan augusti 2015 och har en hel del böcker på den. Har faktiskt alla möjliga genrer på den, men mest skräck skulle jag tro. Många Stephen King böcker helt enkelt. Jag har faktiskt inte så jättebra koll på vad jag har på min läsplatta haha. Känner att jag har så mycket böcker på den att jag glömmer bort vad jag har på den. Får väl sätta mig ner någon dag och kolla igenom den. Det som är så bra med min kära läsplatta är det faktum att om man börjar läsa en bok och sedan inte tycker att den var så bra så har man alltid med sig en väldans massa fler böcker som man kan börja läsa istället. Hur bra är inte det om man är på resande fot?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...