lördag 25 juni 2016

Bokbloggsjerka 24-27 juni

Vilken karaktär (bok/tv/film) identifierar du dig mest med (både positiva och negativa likheter/egenskaper är välkomna)?
Jag känner ofta att bokbloggsjerkorna är så himla svåra att svara på haha, men jag skall försöka ändå. Jag kommer väl egentligen att tänka på två stycken olika karaktärer här: nämligen Katniss Everdeen från Hungerspelen som är väldigt stark och självständig och tar hand om sina nära och kära hela tiden. Samtidigt som jag av någon anledning kommer att tänka på Lotta på Bråkmakargatan då jag hela mitt liv fått höra att jag är så himla envis. Precis som Lotta är när hon menar att hon KAN faktiskt. Vilket är något jag ofta sade när jag var liten. Och ja, jag kunde faktiskt cykla utan stödhjul på första försöket bara för att jag så bestämt hade sagt att jag KAN ju det.

8 kommentarer:

  1. Att vara lika Katrins är nog inte så dumt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ah jo det vill jag ju tro i alla fall 😉

      Radera
  2. har också släppt stödhjulen. plockade också lite från olika karaktärer

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha blev lättast så :) man är ju kanske inte en endaste karaktär upp i dagen :P

      Radera
  3. Haha jag älskade Lotta när jag var liten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha det kan jag förstå! Hon var allt lite rolig ;)

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...