tisdag 7 juni 2016

Det värsta man kan göra med en bok

Bokkonst skadar!!
Som jag har nämnt tidigare så är jag alltid superförsiktig med mina böcker och vill inte att de skall bli skadade eller bli smutsiga eller liknande. Vilket gör att det värsta jag vet är så kallade hundöron på böcker. Då böckerna blir superfula av det. Tycker att "så kallad" bokkonst kan vara supercoolt, men samtidigt kan jag inte låta bli att tänka på det faktum att man förstör böckerna supermycket genom att göra sådant. Så alltså ett stort "no, no" hos mig. Men något jag har letat efter på sistone är bokmärken, då mina gamla kära vapendragare börjar bli slitna och gå sönder efter många år av användande. Men jag lyckas inte hitta speciellt många sidor alls som säljer bokmärken och de som finns är sådana för barn som man satte in i album som liten. Eller så är bokmärkena supersmå eller gjorda av metall. Jag vill gärna ha bokmärken som inte skadar böckerna på något vis, något som jag intalar mig att bokmärken av metall gör. Är det någon snäll själ som kan hjälpa mig med detta och ge tips på vart det finns fina bokmärken till ett rimligt pris? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...