onsdag 1 juni 2016

Utbyte...

Jag har haft mina nuvarande bokmärken så himla länge så de har faktiskt börjat att gå sönder. Har tre stycken "längre" bokmärken som jag har fått gratis haha. Från pocketshop, adlibris och ett bokmärke jag fick av min lärare när jag gick på gymnasiet. Men eftersom att de som sagt börjar gå sönder så har jag letat en del efter bokmärken på nätet och hittat typ ingenting nästan. Så när jag var på stan igår tittade jag in på akademibokhandeln (köpte ingen bok!! duktig är jag). Där hittade jag dessa bokmärken. Vilka jag tycker är typ supertråkiga, men nöden kräver ingen lag som man brukar säga. Grodbokmärket är ett magnetbokmärke som jag tyckte verkade intressant att prova för att se om det sitter kvar bättre om man till exempel skulle tappa boken i golvet eller liknande. Det jag märkte när jag kom hem från stan och skulle testa grodbokmärket är att det blir mycket tjockare än jag trott vilket får mig att bli lite rädd för att boken skall skadas. Så vi får se om det bokmärket kommer att bli använt, får väl prova nu på en bok och se hur det går. Sen så köpte jag dessutom dessa tre "långa" bokmärken, föredrar sådana då det är svårare för dem att ramla ut ur boken. Den med elefanterna hade i alla fall en lite filosofisk text, vilket jag tyckte gjorde den lite mer intressant i alla fall. Men ah, de andra fick bara följa med då jag behövde nya bokmärken helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...