fredag 3 juni 2016

så nära men ändå så långt borta...

10.30 idag är jag alltså fri, då börjar sommarlovet. Jag behöver endast genomlida en 1,5 timma lång redovisning och sen är det sommarlov!!!! Då har jag alltså läst klart 2 år av den 3,5 år långa förskollärarutbildningen!!! bara 1,5 år kvar!! woho! nu är jag definitivt på sommarhumör! Jag tänker att jag skall fira in sommaren genom att ge mig själv en väldans massa lästid!! Vilket passar bra då läs-a-loten nu har börjat. Den kan ni läsa mer om HÄR! Jag tänker därför att det skulle vara en alldeles utmärkt början att börja sommarlovet med att fokusera på böckerna Lex Duplex och A minger's tale: beginnings. Jag hoppas därmed på att läsa ut dem redan idag. Det är min plan för dagen, skall naturligtvis försöka njuta av den stundande värmen också. Det skall nämligen bli 28 grader varmt här idag med.

bilden är lånad från goodreads

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...