torsdag 23 juni 2016

2 år avklarade...

Som ni kanske kommer ihåg så pluggar jag till förskollärare och jag lämnade in min sista tenta för terminen den 1 juni och idag var det alltså dags att få reda på resultatet. Hatar när dem sätter "avslöjandet av betygen" kl. 16 för då går man bara runt och är nervös och orolig hela dagen. Men nu vet jag i alla fall att jag blev godkänd. Vilket innebär att jag nu har klarat av 2 år av min utbildning, nu är det bara 1,5 år kvar!!! Tänk vad tiden går fort! Nu börjar sommarlovet på riktigt! Lite taskigt dock haha eftersom att jag börjar jobba på Liseberg nu på måndag och sedan jobbar i 7 veckor framöver. Men det skall också bli kul. Nu tänker jag att jag firar slutet på detta läsår med att kolla på lite olika serier så som Charmed, Buffy the vampire slayer och Game of thrones. Samt lite slalomläsning med mina tre böcker som jag för nuvarande läser nämligen: Porten, Tiggaren och A dance with dragons. Så därav glada miner idag! Glad fortsatt sommar allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...