lördag 11 juni 2016

Omtyckt bok blir film

Boken är baserad på: The girl on the train, som jag har recenserat HÄR

Premiär : 7 Oktober , 2016 (Oklart när/om det blir i Sverige)
Director:Tate Taylor
Manus:Erin Cressida Wilson, Tate Taylor
Skådespelare:Emily Blunt, Rebecca Ferguson, Haley Bennett, Justin Theroux, Luke Evans, Allison Janney, Edgar Ramirez, Lisa Kudrow, Laura Prepon
Genre: Drama, Thriller

Jag gillade verkligen boken så det skall bli kul att se hur den har tolkats och hur skådespelarna skall lyckas förmedla allt det som händer och alla de känslor som finns med.

I thrillern, Rachel (Blunt), som ödelades av hennes nyliga skilsmässa, tillbringar sin dagliga pendling fantiserandes om det till synes perfekta paret som bor i ett hus som hennes tåg passerar varje dag, tills hon en morgon ser något chockerande hända där och blir därmed intrasslad i mysteriet som utspelar sig. Baserat på Paula Hawkins " bästsäljande roman.


Här kommer en trailer till filmen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...