söndag 12 juni 2016

Håller i alla fall ett av mina löften...

Bilden är lånad från Goodreads
Ni vet hur jag alltid säger att jag bara skall ha två böcker som jag läser samtidigt? Och att jag aldrig lyckas med det? Jo, nu skall jag berätta något här. De sista kanske 2 veckorna så har jag endast läst två böcker i taget, varav jag faktiskt lagt ifrån mig Sophies val (igen, jag vet). Jag känner mig därför numera mycket mer effektiv i mitt läsande, samt att jag känner mig något lyckad då jag faktiskt för omväxlingsskull lyckas hålla det jag lovat mig själv. Samt att jag faktiskt känner att jag kommer in i böckerna på ett bättre sätt när jag inte läser 5-6 böcker samtidigt. Samt att jag med mitt dåliga namnminne faktiskt har lättare att komma ihåg vad karaktärerna i respektive bok heter. Sent igår kväll satte jag tänderna i det här monstret till bok och har inte kommit superlångt än, men det flyter på bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...